Superlycklig! :D

Dagen har sakta men säkert utvecklat sig till att bli en riktigt, riktigt bra och lyckad dag! :D Imorse började jag med fysik, med andra ord inte så kul... :p Men sen har det bara blivit bättre och bättre. Det som än så länge är höjdpunkterna på dagen är att jag gjorde nationella i spanska steg 4, läsförståelse, och att det är helg (långhelg dessutom!).

Nationella var inte så kul under tiden jag gjorde det. Jag var hela tiden helt säker på att jag skulle få IG, men jag gjorde ju ändå mitt bästa. När jag kom hem för ett litet tag sedan så slog jag igång datorn och kollade mailen, och tror ni inte att min spanskalärare redan hade rättat provet och skickat mig resultatet! Det måste vara något slags rekord i rättande. Jag lämnade in provet kl. 15.00, och fick mailet 15.52! Först tordes jag knappt öppna mailet, men tillslut tog nyfikenheten över. När jag läser vad som står så får jag typ en chock! En gädjechock! Jag bara satt och stirrade på dataskärmen med ett stort och förmodligen fånigt leende på läpparna. Jag fick VG! Det trodde jag aldrig, så jag är sjukt stolt över mig själv! :D


Den här dagen är redan hur bra som helst, men det kan nog till och med bli ännu bättre. Mamma fyller nämligen år idag, så vi ska fira henne. Det går bra nu! ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna

GRATTIS TILL OSS!!! :D

2012-04-27 @ 18:47:20
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0