Skolavslutning :p

Snart är det skolavslutning! Eller nja, inte riktigt... :p Hur som helst så har jag i alla fall just kommit på vad jag vill ha på mig då, så jag tänkte delge er denna ytterst livsavgörande information. ;)

Klänningen har jag varit rätt säker på länge. Den klänning jag ska ha köpte jag i fjol för att ha på mig på min farbrors bröllop. Det är också enda gången jag har använt den och det känns liksom inte rätt mot en så vacker klänning, så då tänkte jag ha på mig den på skolavslutningen. :) Skorna hittade jag alldeles nyss faktiskt, men jag bara måste ha dem! Ett litet problem är väl att jag inte kan gå i klackar, men då tänker jag ta mig fan lära mig, bara för dessa skor alltså! ;)

Klänningen får ni inte se nu, utan jag tänker hålla er på sträckbänken än så länge. Kanske får ni se den innan skolavslutningen, kanske inte. ;) Skorna är väl inte sådär jättespeciella, men jag gillar dem riktigt mycket! Jag måste verkligen till Luleå snarast! :D


De kommer verkligen att passa till klänningen tror jag. :) ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

ännu en anledning att fara till Lule så snabbt som möjligt!! :D

2012-04-26 @ 21:52:35
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0