Sånt som gör ens dag...

Nu på morgonen så kändes det som vanligt tungt att kliva upp vid 06.00, men jag lyckades kämpa mig upp och in i duschen. Men alldeles för ett litet tag sedan så kommer jag ihåg något som gör mig så otroligt glad! Min historia/svenskalärare är tjänstledig i veckan = ingen historia klockan 08.00 måndag morgon! :D Så då börjar jag 10.00, och behöver inte åka hemifrån än på 2 timmar! :D Jag blev så glad så jag är inte ens lite irriterad att jag klev upp onödigt tidigt! ;D

Det här gjorde min dag, och nu är jag så glad att jag tror jag tar och bjuder på en bra låt på det! ;D


                                            "Lovumba"- Daddy Yankee.


Hoppas alla ni andra har fått en lika bra start på dagen som jag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0