Saknaden som uppstår... ♥

Igår kväll lyckades jag somna redan vid 21.00, men sedan vaknade jag vid 23.30 och var helt förvirrad och gick in till tv-rummet och frågade mamma vart alla var. Hon tittade konstigt på mig och frågade med ett mysko ansiktsuttryck "Va?!" Jag funderade lite och frågade sedan igen vart alla hade tagit vägen. Mamma tittade ännu konstigare på mig och sa "men de sover ju!". Jag tänker så det knakar och förstår inte hur alla kan få plats hemma hos mig. Vi är ju ändå 10 personer. Sedan slår det mig plötsligt att de är ju inte alls här.

Jag pratar såklart om Awesomegruppen som var till Uruguay. De har varit där hela tiden i 3 veckor och plötsligt är de inte det, då blir det konstigt. Min hjärna har tydligen inte vant sig vid att vara ensam... När jag insåg att det var dem jag pratade om och trodde var där så blev saknaden jättestor! ♥


Mamma måste ju ha trott att jag pratade i sömnen eller nåt. :p När hon sedan sa att de sov så pratade hon om pappa och Petter, de enda människor utöver oss som faktiskt fanns i huset. Konstig känsla var det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Samma här.. :( det är inte kul utan någon av er!

2012-04-20 @ 18:31:51
URL: http://hannypandy.blogg.se/
Postat av: marre

samma här... MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! :(

2012-04-22 @ 00:01:20
URL: http://bringbrooke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0