Livstecken

Jag lever, och jag mar for tillfallet bra. Igar och i forrgar daremot var det samre med valmaendet, men det behover vi inte ga in mer i detalj pa. ;) Idag ar sista dagen har i Montevideo. Jag har nyss kommit hem till Paula (min vard) efter skolan. Senare ikvall ar det avslutningsmiddag pa Crandon.

Det kommer bli trakigt att lamna allt har, men samtidigt langtar jag hem otroligt mycket! Familj, vanner, och inte att forglomma- svensk mat! Det jag langtat mest efter har faktiskt varit, tro det eller ej, fil och All-Branflingor. :p Speciellt nar jag var sjuk, da det var det anda jag ville ata i nastan tva dagar...

Nu maste jag skynda mig att hoppa i duschen!

Ciao, som vi sager har i Uruguay. ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0