Längtar till sommaren! ♥

Jag sitter här och försöker skriva ett PM till muntliga nationella i Svenska B som jag ska göra imorgon. Under tiden jag gör det så lyssnar jag på Håkan Hellström, och jag känner hur hela jag riktigt längtar till sommaren! ♥ Jag ser nästan Håkan Hellström och hans musik som en synonym till "sommar". :p

                  "Känn ingen sorg för mig Göteborg"- Håkan Hellström. ♥

Jag kan inte ens uttrycka hur mycket jag längtar, det riktigt spritter i hela mig bara jag tänker på det! :D Och egentligen vet jag inget specifikt som jag ser mest fram emot, men jag sitter här och ler hela tiden, och kan inte sluta ens när jag tänker på hur mycket jag har att göra innan sommaren faktiskt är här. :D

Här är min sommar-spellista från Spotify, så kanske jag kan smitta er med denna underbara känsla jag har nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0