Inte min dag...

Idag är inte min dag direkt... Först så försov jag mig och missade 7-bussen, sedan la jag mig i sängen igen och tänkte att eftersom jag kände mig så pigg så skulle jag inte somna. Näe, just det.. Jag somnade såklart om, och höll sedan på att missa 9-bussen också. Jag hann just så pass få på mig kläderna och borsta tänderna innan jag ropade på pappa och bad han så snällt jag kunde om han kunde skjutsa mig upp på macken. Snäll som han är så gjorde han det. :) När jag sen väl sitter på bussen så varnar min telefon för lågt batteri och jag kommer på att jag har glömt i princip alla böcker jag behöver under dagen hemma. *Suck*

Nu har jag just gjort en fas till körkortet. Men jag borde ha räknat ut hur det skulle sluta. Jag klarade den inte. Nu sitter jag här och funderar på vad mer som kan gå fel idag. Hahah, näedå jag skojar bara, men jag ska nog inte göra något viktigt som kan gå fel under resten av dagen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0