Hemma!

Nu har jag äntligen kommit hem! :D Fast nu sitter jag i skolan och längtar tillbaka till Sydamerika, och hur lugnt och skönt vi engentligen hade det... I natt har det inte blivit mycket sömn heller. Jag somnade föst vid 05.00 imorse tack vare den berömda jetlagen. Det var ingen höjdare att sedan kliva upp 06.30 kan jag tala om.

Dessutom blev jag enormt hungrig vid sådär 03.30 i natt, eftersom det ju enligt min dygnsrytm var middag då... Jag känner också att jag kommer vara rätt så körd om nån timme, eftersom klockan är för mig just nu 03.21, alltså skulle vilken normal person som helst sova just nu. Men här sitter jag i skolan, och vad upptäcker jag inte; joo, jag behövde inte komma på historian eftersom några andra ska redovisa, så jag börjar inte för ens 10.00, och hade då kunnat ta senare bussen hit. Muntert, eller så inte.

Nu hade jag tänkt mig att försöka ta ikapp lite arbeten som jag blivit efter i, men det är så mycket så jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja... :/



Senare tänkte jag visa er en massa bilder från resan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0