Faser

Ikväll har jag och pappa varit ut och övningskört. Jag har inte kört på minst 6-7 veckor, men det kändes som om jag körde senast igår. :) Det gick riktigt bra, så nu när vi kom hem igen var jag riktigt taggad på att faktsikt ta tag i de där faserna som ska göras. Men vad märker jag inte då? Joo, jag kommer inte åt nå himla frågor... Så nu har jag skickat ett lagomt irriterat mail till Stenström och frågat hur jag ska kunna göra dem när de inte ens finns där. Hoppas bara att han svarar fort, men jag lär ju åtminstone få vänta tills imorgon. :/ Jaja, nu ska jag ta och gå och plocka ur diskmaskinen och sedan köra ett pass på cykeln! :D


(OMG! Han har svarat på mailet, det måste ju vara rekordfart eller nåt! ;O :D Nu kommer jag åt faserna!! Iiiiihhhh!!! :D :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0