Farmor & jag- likheter och skillnader

Idag hade jag ju nationella i Svenska B. Det var alltså den muntliga delen, som jag jobbade febrilt på igår kväll/ i natt. :p Mitt anförande (som det så fint heter) handlade om "Farmor & jag- likheter och skillnader". Jag tyckte att det gick hyfsat bra för att vara jag och stå och prata inför människor som bara tittar på mig. Vad lärarna tyckte får jag veta senare idag, men ett G ska jag väl i alla fall ha lyckats skrapa ihop kan jag tycka. :)

Nu har jag hål till klockan 13.00, då jag tror att jag har matte. Ser inte fram emot det, men det måste ju göras. Senare blir det lite roligare ett tag, då vi ska till Marre och käka kladdkaka. Låter ju inte helt fel, eller? ;) Men sen blir det återigen matte för hela slanten. :/


När jag kommer hem idag, vilket lär bli rätt sent, så hade jag tänkt att träna i någon form, jag kan bara inte riktigt bestämma mig för vad. :p Jag väljer mellan cykling, jogging + styrka eller boxning. Hjälp, någon? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0