Arg!

Jag är så arg så det kokar inombords! Det är inte ofta jag blir riktigt arg, och det är inte heller många människor som jag kan bli riktigt arg på, de går nog att räkna på ena handen faktiskt. Men nu är jag arg, förbannad och jävligt irriterad! (Tur att man inte är långsint i alla fall, med den här ilskan hade det ju varit jävligt tråkigt att gå och vara förbannad resten av dagen, men på ett tag så har det förmodligen passerat. :)) Men jag vet ändå inte riktigt vad jag ska göra åt min ilska just för stunden, så att den lugnar ner sig lite, så därför så tänkte jag att jag skulle försöka att skriva av mig den här. Lwebtqweiprwutbpuwhpbtuhwpethqrväöwlrävlrjqr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Andas.*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lugna ner dig! ;)

2012-04-22 @ 17:05:54
URL: http://hannypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0