10 saker du inte visste om mig

Bara för att jag inte har något annat att blogga om så tänkte jag ge er lite inside information om mig själv. ;) Förmodligen känner de som känner mig väldigt väl till det mesta, men det kan ju vara roligt för er som inte gör det. Vi kör väl på 10 olika saker eller nåt. :)

♥ Jag red från 6 års ålder men slutade när jag var 13-14 år för att jag blev avkastad och bröt ett revben. Sen dess var jag hela tiden rädd när jag skulle rida, så då var det ju inge kul.

♥ Jag älskar att gå och lägga mig sent och kliva upp tidigt. Dock helst inte i kombination med varandra. ;)

♥ Jag är mörkrädd.

♥ Jag har bra ansiktsminne och har jättelätt för att komma ihåg namn och födelsedagar.

♥ När jag var mindre hade jag sjukt svårt för att sova någon annanstans än hemma.

            

♥ Om jag kunde träffa någon från "den andra sidan" så skulle jag vilja träffa min mammas mormor. Varför vet jag inte, men jag har alltid velat det.

♥ Jag älskar att bära klänning, men hatar att ha på mig kjol...

♥ Jag drömmer om att någon gång åka på en riktig skidsemester till de österrikiska Alperna.

♥ Jag har aldrig varit kär.

♥ Jag planerar alltid hur jag ska lägga upp exempelvis mitt pluggande. Problemet är bara att jag aldrig följer det. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0