US Open Champion 2011: Novak Djokovic

Natten mellan måndag och tisdag (svensk tid) så var det ju final av US Open mellan världsettan Novak Djokovic och världstvåan Rafael Nadal. Och självklart var jag vaken för att se den! Matchen höll på i drygt 4 timmar, och så var jag ju "tvungen" att se intervjun med segraren efteråt, så klockan var väl en sisådär 03:00 när jag till slut somnade.

På tisdagmorgonen så kändes det inte precis som att det var ett så klokt beslut att vara uppe och se hela matchen, eftersom jag skulle upp 05:45... Behöver jag säga att jag var som en zombie i skolan? Men såhär i efterhand så var det helt klart värt det, för det var en helt fantastisk tennismatch! Och som pricken över i så vann Novak Djokovic (jag hejade såklart på honom)! Det är så häftigt att se honom spela som han gör, och sen gör det ju inte saken sämre att han ser bra ut. :D

Novak Djokovic ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0