Trött

Jaa, det var ett tag sen sist... Jag har ju som jag skrev tidigare varit och fjällvandrat med skolan. Men tyvärr har jag inte laddat över bilderna från kameran än, så jag berättar om den "underbara" (NOT) fjällturen vid ett senare tillfälle.

Just nu pågår ju friidrotts-VM för fullt, så är jag inte i skolan så sitter jag i princip fastklistrad framför tv:n. :D Inatt till exempel, då jag klev upp klockan 03:00 för att titta på damernas höjdhoppskval. Jag hade ju visserligen lagt mig ovanligt tidigt, men inte är jag mindre trött för det just nu. Ikväll blir det att göra likadant, eftersom att Christian Olsson hoppar trestegskval inatt. Jag hoppas och tror att han relativt enkelt ska kunna ta sig till finalen som är på Söndag, med tanke på att kvalgränsen är satt till måttliga 17:10 (om jag inte minns helt fel). Även om Christians årsbästa bara är 17:29, så tror jag inte att han kommer få några stora problem att klara kvalet :)



Nu ska jag tydligen massera mamma, så det är bäst att jag kilar.  Vi kanske hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0