Dag 2 - 3 saker du inte vet om mig

Då var det då dags för att berätta om 3 saker som du inte (förmodligen, om du inte känner mig väldigt, väldigt väl) vet om mig.

 

1: När jag tittar eller läser om fantastiska prestationer inom idrottens värld så får jag rysningar och gåshud varenda gång, även om det bara är en repris av, till exempel ett 100 meterslopp, som jag redan sett massor av gånger.

 

2: Min absolut största förebild är Carolina Klüft. Det har hon varit ända sedan hon vann sitt första EM-guld i München 2002, och spexade och hade roligt framför kamerorna. Jag beundrar henne för det hon gör/har gjort, och att hon håller på med sin idrott för att hon tycker att det är roligt!

 

 

Carolina Klüft

3: Min största last är X-tra's vaniljglass med kakao på. Det är typ det godaste som finns! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0