Veckans...

..sporthändelse: Jag har faktiskt inte tittat eller läst om så mycket sport i veckan.. Så det är en aning svårt att hitta något bra att skriva här. Men jag läste att dom har skrivit en del om Zlatans kommande självbiografi. Och så läste jag typ över allt här en dag, att St Louis Cardinals vunnit World Series (baseball), vilket verkar vara stort. Jag är inte riktigt hemma på just det området, men i alla fall. ;)

 

..film/tv-serie: Det måste bli Grey's Anatomy den här veckan också. Avsnittet var helt underbart! Jag skrattade jag så att jag grät. ;)

 

..låt: Coldplay- Paradise. Jag hörde den för första gången förra veckan, när jag kollade på The Jonathan Ross Show, men jag har lyssnat på den massor sedan dess, och jag älskar den verkligen. Jag har uppfattat det som att det är en ny låt som finns med på deras nya skiva Mylo Xyloto. (Jag älskar skivomslaget, btw ;))



..sämsta:
Att det har varit enormt mycket att göra i skolan.. Man håller typ på att bli galen!

 

..bästa: Att vi fick LOV i fredags!!! :D Det är väldigt välbehövligt ska jag be att få tala om. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0