Veckans...

..sporthändelse: Alpina världscupen är äntligen igång, och i den första tävlingen i Sölden, Österrike så gick det väl inte så jättebra för de flesta svenskar. Men Maria PH verkar ju vara på G i alla fall.

 

..film/tv-serie: Gery's Anatomy. Jag längtar ihjäl mig till imorgon när dom visar nästa avsnitt på tv! :D

 

..låt: I Want It All- The Cast Of "We Will Rock You"

..sämsta: Mina fötter... Efter en hel dag i helt nya skor, som dessutom har en liten klack (jag är alltså inte van att gå i klackar... ;p) så var mina fötter ganska så ömma, och inte blev det ju bättre av att använda dom även nästa dag, och nästa, och nästa... Men det är väl som man säger, är huvudet dumt får kroppen lida.

 

..bästa: Att det till slut blev dags för vår resa till London! Det var underbart roligt att vara där, men det blir ju en aning stressigt när man inte är där längre än från torsdag- söndag. (Jag skriver mer om den vid ett senare tillfälle, när jag fått in bilderna från kameran till datorn. :))


 


(Jag hade tänkt börja göra en sån här lista varje söndag, men eftersom att vi kom hem på söndagnatt, och igår så vilade jag mest efter skolan, så börjar jag nu och skriver en om förra veckan. :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0