Skidor! ♥

Gud vad jag längtar till världscupen i längdskidor drar igång igen! Det är hemskt att vara utan det under sommarhalvåret, jag får ju typ abstinens eller nåt :p Men nu är det bara 46 dagar, 12 timmar och 45 minuter tills världscuppremiären i Beitostölen, Norge. Det är synd att den inte är i Gällivare som den var ifjol, så att jag kan åka dit och titta,men jag kan ju se den på tv i alla fall, plus att man inte behöver stå ute i flera timmar och frysa. (Jag försöker bara få mig själv att tro att jag har det bättre hemma i tv-soffan, men egentligen hade jag gjort vad som helst för att få åka till Norge och se det hela live!) :D                                     







Skidåkning är verkligen min passion! Det är det bästa som finns! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0