Långpromenad med Akita :)

I lördags, när pappa var ute och jagade med Alice, så tyckte jag lite synd om Akita som inte fick följa med. Därför så tog jag istället med henne på en skogspromenad. Vi var ute i drygt en och en halv timme, och det var jättehärligt! Innan vi hann gå hemifrån så kom jag på att jag skulle ta med mig min nya kamera, eftersom att det var så fint väder, och såklart för att jag vill lära mig hur den funkar. :)
Min nya kamera är en: Olympus Tough TG-310. Än så länge är jag nöjd. Det är ju ingen värstingkamera direkt, men jag vill ju bara ha något att fota med när jag reser och så. :)

Här är några bilder som jag tog när jag och Akita var ute på långprommis:



Akita♥




Vuollerims kyrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0