God kväll ♥

Jag sitter här med datorn i knät och är en aning förbannad! Jag har nämligen hållt på att tjorva med det här jävla internet idag... Det funkar fortfarande inte som jag vill, men det är väl bara att kämpa vidare. :)

Idag var varit en väldigt lugn dag. Jag vaknade och var helt förvirrad över vad klockan egentligen var, men sen sket jag i det, jag kan ju ändå sova hur länge jag vill liksom. ;) Sen har jag faktiskt gjort en sak för sörsta gången i mitt liv idag. Jag har... wait for it... målat naglarna SVARTA! :D Och det blev jävligt snyggt om jag får säga det själv!


Näe, nu tror jag att jag ska ge mig med datanördandet och ta och lägga mig i min sköna säng och se på tv! :D

Natti natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0