Längtan efter lov...

Just nu sitter jag hemma vid min nya dator, som jag fått från skolan! :) Egentligen skulle vi få den redan förra hösten, men på grund av nån himla upphandling eller nåt så har vi inte fått dom för ens nu... Gode less man kan bli på skolan ibland, för inte nog med att det tog en evighet innan vi fick datorerna, nu har vi fortfarande inget nätverk på skolan, så vi kan ju inte använda internet :/

Ikväll så är det plugg för hela slanten som gäller.. Vi har prov i svenska imorgon, referatskrivning, men det går ju inte riktigt att plugga till när man inte vet vad det är för text som man ska referera :P Så det får helt enkelt bli att plugga fysik (som vi har prov i på fredag...) och spanska. Kanske att det blir lite kemi också... Det känns så fruktansvärt drygt att plugga just nu, så jag går i princip bara och väntar på nästa vecka, då vi ÄNTLIGEN har höstlov!! :D


Just nu håller jag fullständigt med den här bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0