Veckans...

..sporthändelse: En häst som blev OS-guld medaljör i OS i Peking dog idag på banan efter att han precis gått klart sin runda. Man tror att det var en hjärtattack, men det är inget man vet säkert ännu. Hur som helst så är det tragiskt tycker jag. Dettutom så måste jag ju ta upp det faktum att världsettan och min absoluta favorit inom tennisen, Novak Djokovic, faktiskt förlorade mot en spelare som är rankad ungefär topp 30. Han blev till och med nollad i sista set. Tråkigt. Men jag hopas han återhämtar sig fort från skadan.

..film/tv-serie: Berg flyttar in hade ju säsongspremiär i veckan och jag kan inte säga annat än att jag älskar det programmet. Framför allt så är det Carina Berg själv som är så bra. Hon är liksom så avslappnad och cool. Det vekar som om ingenting kan få henne ur balans.


..låt: Called Out In The Dark med Snow Patrol. Den är helt awesome! :D

..sämsta: Att det här är sista dagen på lovet. Behöver jag säga mer...

..bästa: Att jag har kunnat göra vad jag vill hela veckan! Ingen skola att tänka på, och sovmorgon så läääänge jag vill! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0