Veckans...

..sporthändelse: Världscuppremiären i längdskidor! Speciellt herrloppen, både 15 km fritt och stafetten. Johan Olsson som krossade allt motstånd, och den fantastiska skrällen Calle Halfvarsson som blev fyra, och körde hem en 3:e plats till Sverige i stafetten.


..film/tv-serie:
Jag hyrde en film igår som var helt underbar! Den heter ”Something Borrowed”. Den är verkligen värd att se! Jag glömde lämna igen den idag, så jag tror jag ska se den en gång till nu ikväll. ;) Btw, så är Colin Egglesfield, som spelar Dex, helt otroligt galet snygg! ;D


Två av filmens huvudkaraktärer, Rachel och Dex.


..låt: All About Tonight med Pixie Lott. Den har snurrat på repeat hela veckan! :) 

..sämsta: Att jag varit ”tvungen” att plugga i helgen... Helgen är till för att vila upp sig och göra roliga saker, inte ännu mer plugg!

..bästa: Att jag fixade kemiprovet! Och att det äntligen var dags för världscuppremiär i längdskidor! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0