Veckans...

..sporthändelse: Jaa, asså för mig som är ohyggligt intresserad av vintersport i allmänhet, och längdskidor i synnerhet, så var ju veckans absoluta höjdpunkt att Vinterstudion hade premiär. Direktsändning från Bruksvallarna där det var längdskidor som gällde för hela slanten! Vad kan bli bättre liksom?! ;D

..film/tv-serie: Filmen "He's just not that into you" som jag såg igår kväll var verkligen grymt bra, så därför får den hamna här! :D

                                       He's just not that into you

..låt: Runaway Train med Soul Asylum. Jag har lyssnat på den så mycket att jag har slut tid på spotify... ;o

..sämsta: Att det varit hemskt mycket att göra i skolan, man blir ju galen!!

..bästa: Jag säger bara Vinterstudion!! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0