Tänk om man hade...

..en almanacka med dessa bilder i. ;)

Jag satt och kollade i en jultidningskatalog för ett tag sedan, då jag hittade årets killkalender 2012. Men jag tyckte ingen av de som var med är speciellt snygg, så därför så kommer nu bilder på de 12 killar jag helst skulle sett i en almanacka! ;D


Petter Northug, längdskidåkare


Ashton Kutcher, skådespelare


Bradley Cooper, skådespelare


Colin Egglesfield, skådespelare


Andreas Thorkildsen, spjutkastare


Alex Pettyfer, skådespelare


Novak Djokovic, tennisspelare


Jake Gyllenhaal, skådespelare


Marcus Hellner, längdskidåkare


Zac Efron, skådespelare


Ryan Gosling, skådespelare


Jude Law, skådespelare

Fatta vilken otroligt fin almanacka det hade blivit alltså! ;D Det blev plötsligt väldigt varmt här inne, jag som frös för en liten stund sedan. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0