Plugg dygnet runt? :/

Jag sitter här och känner mig typ irriterad, stressad och panikslagen! Inga roliga känslor direkt... Det är hur mycket som helst som ska ska lämnas in på skolan i veckan, plus att jag har/har haft flera prov! Och till råga på allt så är våran nya engelskalärare totalt pantad!! För det första så verkar hon typ ond eller nå, och så har vi en bok att läsa ut, en skrivuppgift om boken, och en agrumentationstext att göra. Och nämnde jag att allt ska vara klart till på fredag? :/ Hon måste ju tro att vi typ bara läser engelska. Man ska ju liksom inte behöva plugga dygnet runt för att bli klart med allt i tid.

                          Det är den här boken vi ska läsa på engelskan...

Inte nog med allt som ska göras i engelskan, så har jag också fysikprov på torsdag som jag måste plugga till, två labbrapporter att skriva, och ett antal uppgifter i kemi som ska göras och lämnas in så snart som möjligt... Jag kan ju faktiskt tänka mig en något roligare vecka.

Men nu ska jag försöka se allt från den ljusa sidan, annars kommer jag aldrig orka fixa allt. Jag har ju åtminstone sovmorgon både tisdag och onsdag! Det ska bli grymt skönt att slippa stiga upp klockan 6, ska jag be att få tala om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0