Pantburkar...

Jag kan ju säga att jag är minst sagt less på pantburkar- och flaskor nu! I drygt tre timmar har jag varit runt här i byn och smalat in pantburkar- och flaskor. Tänk vad lätt det hade varit om alla hade satt ut påsarna med dom i, då hade man ju bara behövt stanna och lägga in dom i bilen. Men nu var jag ju tvungen att gå in i de flesta hus. Nog för att det gick bra också, men det tog ju en sån j*vla tid! Dessutom regnade det hela tiden så jag såg typ ut som om jag hade duschat när jag kom hem...


Nu ligger jag här under täcket och fryser. Jag funderar på om jag ska orka göra nå skolarbete, för vi börjar ju imorgon igen. Det känns en aning motigt om jag ska vara ärlig. Jag hade inte haft något emot att ta jullov nu på stört, och inte behöva åka till skolan på flera veckor! Det hade varit härligt!! ;D Men det är väl bara att kämpa på.


På ett tag så kommer "Veckans..." upp! Stay tuned! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0