Less..

Gud vad jag är less på skolan! Hemskt med tanke på att det bara har gått tre dagar efter lovet. Men det är så sjukt mycket som ska göras. På fredag ska jag göra både fysikprov och spanskaprov, så det måste jag ju plugga på för att fixa. Dessutom så ska en mindre grej på engelskan lämnas in på fredag. Sen är det massa uppgifter som vi ska göra i kemin till nästa veckan någon gång, och skriva en labbrapport, det också i kemin. Och inte att förglömma, jag måste plugga matte, massa derivata och skit... :(

Jag längtar så galet mycket efter helgen nu! Sovmorgon, ingen skola (men dock plugg i alla fall), och sist, men absolut inte minst, så har VINTERSTUDION PREMIÄR FÖR SÄSONGEN!! :D


Vinterstudion med André Pops = bästa programmet ever! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0