He's just not that into you

Ikväll har jag legat i sängen och sett på "He's just not that into you", eller som den svenska titeln lyder "Dumpa honom!". Btw så förstår faktiskt inte varför dom översätter titeln på en film. Det blir bara tjorvigt.. Anyway, jag är helt såld på den filmen! Jag gillar verkligen att den handlar om så pass många personer, om kärlek och så. Sen gör det ju inte direkt något att Bradley Cooper är med, han är ju inte direkt hemsk att titta på om man säger så. Han är väl mer helt gudomligt snygg! ;)

                                               Bradley Cooper ♥

Nu ska jag väl ta och lägga mig så jag orkar kliva upp i tid till att se Vinterstudion imorgon också! 11.05 drar det igång på tv:n, men redan 10.50 kör de uppvärmning på svtplay. Jag har varit så lycklig i dag, och svävat som på små moln för att jag ÄNTLIGEN har fått se på skidor igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0