Film, köttsoppa & tennis!

Hejsansvejsan! :D

Jag sitter här på min säng och försöker bestämma mig för vilken film jag ska se, men jag känner inte att det går så bra... Jag velar mellan "Notting Hill", "Love Actually" och "Mamma Mia". Alla dessa filmer har jag sett ett X antal gånger, men dom är lika bra för det! :D Jaja, jag får väl ta och fundera lite mer på det.

Så, medans jag försöker bestämma mig så kan jag ju berätta att jag har varit och ätit köttsoppa hos farmor och farfar idag. Det var jättegott!! Sen satt vi där och pratade ett bra tag och hade det allmänt mysigt.

Justja! Jag har ju sett på tennis idag också. Det pågår en turnering som heter Swiss Indoors Basel, jag såg matchen mellan Kei Nishikori och Novak Djokovic. Det var semifinal och jag var rätt säker på att min favorit (Djokovic såklart) skulle ta hem inte bara dagens match utan också hela turneringen. Nu blev tyvärr så inte fallet, då han förlorade, efter att ändå ha vunnit första set ganska klart. Men han har ju faktiskt varit borta och haft skadeproblem i några veckor så man kan ju inte direkt vänta sig att han ska vara lika enormt bra som han har varit tidigare på säsongen. Det är bara att hoppas att han hittar tillbaka dit igen så fort som det bara är möjligt! :)



Novak Djokovic ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0