Dag 24 - Mitt favoritställe

Jag har nog faktiskt två favoritställen... Det ena är i Kåskats där vi har stugan och min farmor och farfar bor. Det är bara så fint och lugnt där. Man kan hitta på massa roliga saker, och det är grymt mysigt att vara i stugan på vintern! Jag mår helt enkelt bra av att vara där.

Mitt andra favoritställe är ett ställe utanför Sundsvall. Vi brukar åka dit på semester på sommrarna ibland, vi bor i husvagn hemma hos några vi känner. Det jag gillar med det stället är, för det första, att det är väldigt lugnt och fint där också, men det bästa är ändå de vi bor hos. Dom är helt fantastiska och jag kan inte beskriva hur mycket jag tycker om dom. Dessutom är deras dialekt nog den skönaste dialekt jag vet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0