Veckans...

..sporthändelse: Jag har typ inte kollat på sport alls i veckan, otroligt nog. Men det kan ju bero på att många sporter har tagit "jullov", och i tidningarna skriver dom mest om hockey... Det funkar väl i brist på annat, men det är inte någon jättefavorit. ;)

..film/tv-serie: Ensam hemma! 1:an eller 2:an måste jag se varje år vid jul, annars känns det fel. :p

                           Scen ur Ensam hemma 2: Vilse i New York. :D


..låt: It may be winter outside med Love Unlimited. ♥

..sämsta: Jag tycker allt har varit helt perfekt den här veckan!

..bästa: Allt som har med julen att göra! ♥ Nära och kära, mat, julklappar, Kalle Anka, godis, jullåtar, sällskapsspel, you name it! ;) Plus att jag klarade nationella i matte C! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0