Veckans...

..sporthändelse: Äntligen tog sig Helena Ekholm ända upp på pallen i damernas skidskytte! Det blev en tredjeplats i fredagens sprint, och under lördagens jaktstart så körde hon upp sig till en andraplats. :)

..film/tv-serie: Tjuvarnas Jul! Jag bara älskar årets julkalender. Den är spännande, söt och bara helt fantastisk! :D

                          "Tjuvarnas jul" är så gammaldags och mysig!

..låt: Kelsey med Metro Station. Älskar speciellt melodin! ♥

..sämsta: Att jag har tokpluggat matte typ hela veckan, och är ändå osäker på en massa saker än... Då ser man inte fram emot ett nationellt prov ska jag säga er. :/

..bästa: Att jag klarade kemiprovet! :D Fick ett mail av min mentor idag där det stod typ "var inget lysande resultat, men det räckte till ett G!". Hahah! Som om jag skulle förvänta mig nåt högre än ett G?! Nja, jag skulle inte tro det. Ett G känns i allra högsta grad lysande för mig när det gäller kemi. ;p


Kommentarer
Postat av: Sigrid

ÅÅH! Julkalendern is the shit!!:D

2011-12-19 @ 17:54:26
URL: http://demas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0