Fix!

Godmiddag! ;)

Alltså, nog är det skönt att ha lov, men herregud så långtråkigt det kan vara ibland! Igår sov jag länge, och sen gjorde jag absolut ingenting. :( Idag däremot hade jag tänkt få mer gjort! Jag klev upp vid nio, och har sedan dess strosat på här hemma. Gjort mig färdig, varit och handlat, fixat lite lunch...

        Blev nudlar till lunch. Fast inte biffsmak utan orientsmak! Såå gott! :D

Nu hade jag tänkt ta och fixa med mina julklappar, så dom inte ligger hullerombuller. Jag tror också jag ska ta och rensa mitt rum på saker som jag inte behöver ha här. Sedan kanske jag tar en tur till gymmet också, eller så tränar jag här hemma. Hmm, svårt val.. :)

Nu ska jag slå på min awesome spellista och dra igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0