Snöskottning...

I princip hela dagen har jag lovat pappa att jag ska gå ut och skotta snö, men än har det inte blivit av... Det blir på sin höjd ett "jag ska..." när han påminner mig om det. Och de gångerna har blivit oftare och oftare under dagen. Egentligen skottar jag gärna snö, eftersom det betyder att det faktiskt har snöat, men det känndes bara lite jobbigt just nu. ;)

Idag har jag sett på Vinterstudion en stor del av dagen, men i stället skulle jag nog ha pluggat kemi, fysik eller matte. Men jag menar, hur bra skulle jag kunna koncentrera mig på det när jag vet att det är skidor på tv... ;p Så det får väl kanske bli lite plugg ikväll då, och så hade jag tänkt träna lite, och kanske, om jag har tur lyckas jag få pappa att följa med och övningsköra! :)


Det är ju dessutom söndag idag, så senare kommer "Veckans..." upp! :D
Nu ska jag väl försöka pallra mig ut och få bort den där snön då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0