Mycket att göra!

Hallihallå!

Jag har varit frånvarande härifrån ett tag nu. Men det har helt enkelt inte funnits nå tid över... Från i måndags till i onsdags så var jag ju i Pajala på "Creative writing", och det var verkligen jättekul! :D På onsdagkväll hade vi bingoserveringen i Jokkmokk dessutom. Inte så kul.

Nu ligger jag i alla fall i sängen och tar igen mig lite efter en hård och lång skoldag. Vem har kommit på iden att jag ska gå från 8.15 - 14.55 på fredagar?! Jag skulle vilja ta mig ett rejält snack med den där schemaläggaren alltså!

Ikväll hade jag tänkt mig att bara ta det lugnt, äta god middag och titta på Idolfinalen! Gud så härligt det ska bli! :D

                Robin och Amanda, som tävlar om vem som blir Idol 2011.

Jag vet inte riktigt vem jag vill ska vinna, så jag tänker bara njuta av underhållningen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0