Multitasking! ♥

Hahaha! Jag har kul! :D

Jag smsar och mailar med Hanna. Samtidigt! Och om det nu bara var ett ämne vi skriver om... Men näe, inte det. ;) Vi har inte mindre än tre olika konversationer över mail, och en på sms. Och man kan väl säga att det är vitt skillda ämnen, men kul har vi i alla fall. Och det är ju det som är huvudsaken, eller hur? :D

                                         Jag och älskade Hanna! ♥

Snodde bilden av finaste Sigrid, men jag hoppas det är okej. :) ♥
Vi är i alla fall helt awesome på multitasking, vill jag bara påpeka. Inte skrytigt alls, bara ett konstaterande liksom. ;)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Nä, du skryter inte ett dugg.. inte alls!:D Hahaha, puss på er!:D

2011-12-29 @ 15:35:38
URL: http://demas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0