Mina klappar! ♥

Jaha, då var den julaftonen över. :) Jag hade det jättetrevligt igår med alla som var här! Tio stycken allt som allt var vi. Jag, mamma, pappa, Petter, mommo, farmor, farfar, Larsi, Jonathan och Kristin. :D

Vi såg självklart på Kalle Anka, och sedan åt vi julbord (gud så mätt jag var! ;O) och pratade en massa. Och sedan kom ju självaste tomten med julklappar! ;) I år var det grannen som fick den stora äran att vara tomte, haha. :)

I år var det så roligt att det största paketet under granen var till mig, så jag kunde knappt bärga mig till att få öppna det, men ändå så sparade jag det till sist. Det blir ju mer spännande så! ;D


Mina paket innehöll i alla fall detta:

♥ Thomas Sabo berlock
♥ Receptbok
♥ Boxningssäck + handskar
♥ Filmen Something Borrowed
♥ Nagellack
♥ Foam Gnomes ;)
♥ Handdukar
♥ Koppar
♥ Duschcreme
♥ Nagelvårdsset
♥ Presentkort
♥ Body lotion
♥ Örhängen
♥ Nyckelring
♥ Pengar
♥ Handcreme
♥ Mascara
♥ Sportbag
♥ Tröjor
♥ Sockar
♥ Underställ
♥ Bäddset
♥ Klocka

                                      Några av mina julklappar!

Allt var jättebra, och jag kan bara säga: Tack, tack tack! :D ♥

Efter att vi öppnat klapparna så såg vi på Svensson, Svensson, åt efterrätt (som var typ hur god som helst, men jag vet inte vad det heter :p), och sedan spelade vi Trivial Pursuit halva natten typ ;) En jättemysig julafton!

(Psst! Det största paketet innehöll boxningssäcken, och var väldigt tungt också!) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0