Jullov! ♥

Äntligen har jag jullov! Som jag har längtat! :D På skolan lyssnade vi bara på en massa redovisningar av de som gjort sin APU utomlands, och lite annat också. Sedan skulle vi se film. Och jag säger såhär: den kunde varit bättre. Mycket, mycket bättre... Hade det inte varit för att jag skulle vaccinera mig 11.30 så hade jag tagit tiobussen hem. :p Men jag hann ju gå och fika med Sigrid då i alla fall! :D

                                               Titta vad söta!

Nu ska jag ta och gå ut och skotta bort lite snö från garageuppfarten, och sedan städa mitt rum. Det ser ut ungefär som "hej kom och hjälp mig, och ingen kom..". Lite senare kommer också Hanna förbi och ska hämta sin julklapp, och har jag varit riktigt snäll så kanske jag får en jag med... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0