Julklappar!

God kväll! :)

Idag var jag "sjuk", och for till stan för att handla julklappar. Det är ju roligt och så, men efter någon timme blir man gode less på allt folk som springer omkring överallt... Efter någon timme var jag i alla fall färdig med allt, men fick då snällt vänta på att pappa skulle komma in till stan, eftersom han hade varit och hämtat bilen som varit inne på rep. När han väl kom så gick vi och köpte en klänning till mig, som jag ska ha på julafton. :D Sen for vi äntligen hem.

                                            Min nya, fina klänning! :)

Något annat trevligt som jag har gjort idag är att se en julkonsert. Det var friskolan här i byn som hade fixat allt, och stod för underhållningen och hela fadderuttan! :p Dessuton har jag just kommit hem från Carro efter ytterligare en kväll med julgodisbak! :D

                          Tänk om man kunde göra så fina julklappar...

Nu ska jag sätta mig och slå in lite julklappar och lyssna på julmusik! ♥ Men det får inte bli alltför sent ikväll, för jag måste ju faktiskt upp till skolan imorgon, sista dagen innan lovet!! :D Fast det är ju inte direkt något krävande arbete vi ska utföra. Vi ska typ sitta i aulan och lyssna på nån redovisning av något slag, och sedan se film. Slött... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0