Julgodis! ♥

Ikväll har jag och Carro gjort julgodis! :D Det blev som vanligt mandelmassebollar med hasselnötter och choklad (finns nog inget vettigt namn till dem), och choklad med hackade hasselnötter i fina formar, typ hjärtan och stjärnor och lite annat. :p Mums! ;D

Efter vi var klara så drog vi på raggen här i byn ett bra tag. :p Det är riktigt mysigt att åka omkring i en varm och gosig bil och surra på. :)

                  Kroppens geni. Marit, Petter och skidåkning som lidelse.

Imorgon blir det att fara till stan istället för till skolan. Det är ju inte helt fel. Måste verkligen handla julklappar! Snacka om att vara ute i sista minuten! :O Men egentligen är jag inte förvånad, obotlig tidsoptimist som jag är... Nu ska jag ta och lägga mig så jag orkar upp imorgon, men först ska jag läsa lite. Men det är ingen kemibok eller historiebok, eller nåt sådant trist! Äntligen har jag tid att läsa nåt annat, något som jag själv vill läsa! Så nu blir det boken "Kroppens geni. Marit, Petter och skidåkning som lidelse".  :D

Natti natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0