Fjällen!

Idag på skolan så har vi haft temadag inför vinterfjällturen som vi ska göra i mitten på mars. Vi är fyra elever som ska med, och alla var med också på sommarfjällturen som vi gjorde första veckan efter sommarlovet i år. Det ska bli kul att få se fjällen på vintern! Jag har ju också kommit på att jag aldrig visat några bilder från sommarfjällturen, så jag tänkte att jag skulle ta och göra det nu. :)


Första morgonen i fjällen.






Skjerfe på långt håll.


Påväg upp på Skjerfe.


Finaste Hanna uppe på Skjerfe. ♥


Utsikten från toppen av Skjerfe (det är mycket längre ner i verkligheten än vad det ser ut som) :)


Jag och mina fina tjejer (en aning slitna efter en hård dag...) ♥




Tältplatsen nedanför Skjerfe, (just här lagar vi mat ;p).




Snö!!! :D


Vi fick vada en del...



Jag tog såklart fler bilder än dessa, men åndå var jag förskftig med användandet av kameran eftersom att jag inte ville få slut på batteri.

Btw, det här är mitt 100:e inlägg här på bloggen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0