Äntligen helg!

Åh vad jag har längtat efter helg, och äntligen är det fredag!

Idag på skolan har vi haft Luciadans från klockan 08-10.30 ungefär. Det var faktiskt roligt! :D Förutom dans så var det även fika där, vilket vi i Uruguaygruppen skulle ordna. Eftersom det var vår uppgift så fick vi ju också stanna kvar och städa lite efteråt. Vi hade hoppats att det skulle ta ett bra tag så att vi hade en bra anledning att slippa engelskan. Tyvärr var vi alldeles för snabba och fick snällt gå på engelskan i alla fall. Orutinerat! :p


Efter att jag egentligen hade slutat för dagen så stannade jag och Hanna kvar för att räkna matte. Det är nämligen så att jag har nationella i matte C på tisdag, och Hanna har vanligt matteprov på onsdag. Jag kan ju säga att vi var helt klart de sista eleverna på skolan när vi gick därifrån klockan fyra... :p Jag fattar inte at jag faktiskt sitter kvar så länge på skolan frivilligt, men det är ju inte länge kvar innan matte C är historia, slut, finito! :D

Nu tänker jag gå och göra mig en smoothie, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0