Vem är jag?

Ja, då har jag också skaffat blogg. Jag tänkte att det kanske är något som jag skulle tycka om att göra, så jag provar väl :) Jag har ingen aning om vad jag vill eller kommer att blogga om, men det kan nog bli en del sport, eftersom att det är något jag älskar! Men den som lever får se, helt enkelt.

 

Om jag då ska berätta lite om mig själv, så kan jag ju börja med att jag heter Frida. Jag är 17 år, och ska snart börja andra året på naturvetenskapliga programmet. Den största anledningen till att jag valde just det programmet var att jag inte hade (eller har, för den delen) någon aning om vad jag vill syssla med i framtiden. Jag bor i en liten by uppe i norra Sverige tillsammans med min mamma, pappa, lillebror och två hundar, och här trivs jag jättebra! :D

 

På fritiden då... Då gillar jag bland annat att umgås med mina fina vänner och min underbara familj, baka, se på film, titta på sport (typ friidrott, längdskidor, alpint, tennis, golf, skidskytte m.m. Alltså i princip allt som kommer i min väg ;p), och såklart träna själv! Min favoritårstid är vintern, då jag älskar att åka skidor och slalom.

 

Skoljoggen för några år sedan. :)

 

Sådär ja, det var lite om mig själv, och vad jag gillar. Hoppas att du kan finna något som intresserar just dig här. Och lämna gärna en kommentar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0