Katalog vs Internet

Jag sitter och kikar på kläder på internet, och då slår det mig att jag inte alls tycker om det. Det ska ju vara katalog, som det alltid har varit! Man får som en mycket bättre överblick av vad det är för kläder det är man tittar på. Det blir liksom så mycket tjorvigare att t.ex gå tillbaka och titta på något man kollade på för ett tag sen med internet, när man måste klicka hit och dit, och vänta på att bilderna ska ladda och allt. Med en katalog så är det ju snabbt att bara bläddra nån sida.

Nu är det jag som sätter mig på golvet brevid tidningskorgen och leter reda på några kataloger att titta i! :p

Tacka vet jag en gammal hederlig katalog! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0