Fjällvandring!

Just nu springer jag runt här hemma och letar olika grejer som ska med i ryggsäcken imorgon! Det är nämligen så att jag ska på fjällvandring. Vi är en liten grupp på inte ens 10 personer som går en kurs på skolan, som innebär just att man går på fjällvandring en skolvecka. Dessutom så är det ju första skolveckan efter sommarlovet, så det känns nästan som att man får lov en extra vecka, eftersom att man inte behöver sitta i skolan och jobba :)

Det är ju en hel del som man måste tänka på när man ska packa, men jag tror att jag (eller kanske mamma :p) har haft det mesta som kan hända i åtanke när jag har packat. Men det ska i alla fall bli jättekul att vandra i fjällen, för jag har faktiskt aldrig gjort det förr, så det kommer bli så spännande! :D

Inte riktigt ryggsäcken jag kommer att ha, men bara för att det har att göra med inlägget :p

Jag har inte så många egna bilder som jag kan dela med mig av, eftersom att kameran som jag har beställt inte har kommit än, så då får det bli såhär tills vidare. Men i fjällen så kommer jag förmodligen att ta med mig mammas och pappas kamera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0